piątek, 17 stycznia 2014

let it snow!


No i mamy prawdziwą zimę i przymrozki :)
Nie jest mi z tego powodu smutno, szczególnie w tej chwili, gdy piszę posta przy rozpalonym kominku, a za oknem delikatnie prószy śnieg :) Świąteczny klimat. 
Powoli docierają do mnie łupy z wyprzedaży. Na pierwszy ogień idzie dziś kamizelka i botki. Obie rzeczy sprawdzają się rewelacyjnie. Botki podobały mi się odkąd pojawiły się na stronie Zary, ale były drogie i bez możliwości przymierzenia ich, bałam się zaryzykować. Kiedy zostały przecenione o połowę nie wahałam się. 
Było warto :)
Piszcie co Wam udało się upolować!



Musiałam się rozgrzać :)


kamizelka Mango
sweter no name
leginsy asos.com
buty ZARA
okulary Ray Ban
zegarek Michael Kors
bransoletki Aldo/sklep jubilerski/ POLY

11 komentarzy:

  1. zdecydowanie udane łupy:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw Kasiu, rewelacyjna kamizelka i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kamizelka i spodnie super! Jak mam zrobić taką fryzurę jak masz w tym poście-brakuje mi takich postów z fryzurami i makijażem, please Kasiu podziel się swoją wiedzą też ten ten temat.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku moich włosów taka fryzura to nie problem, bo są lekkie. Łatwo się układają, ale gęstością nie grzeszą :) coś za coś. Postaram się przygotować post o fryzurach. Najlepszy sposób to mocno natapirować i podpiąć wsuwkami :)

      Usuń
  4. Przeslicznie wygladasz *_*
    Kika

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, wreszcie śnieży i można zakładać kożuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. współpracujesz z firmoo ? oni mają okulary tylko takie do oczu z wadami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o firmę Ray Ban? Nie, nie współpracuję z nią :) Z tego co wiem, produkują okulary korekcyjne.

      Usuń