piątek, 24 maja 2013

captur

 
Trochę chmur, trochę słońca.
Przyznam szczerze,że podczas robienia zdjęć było o wiele za zimno na te spodenki, ale to nic ;) wytrzymałam i nie rozchorowałam się...jeszcze :D
Wiosna, lato- te pory roku są humorzaste. Czasami słońce, czasami deszcz, a niejednokrotnie wszystko razem. Trzeba być przewidywalnym i przygotować się na takie okoliczności. Myślę, że mój dzisiejszy zestaw jest odpowiedni na taka pogodę. Na deszcz-botki i kaptur, na upał- spodenki, oczywiście bluzę też można zdjąć ;) Pomijając tą praktyczność, bardzo lubię połączenie krótkich spodenek, spódnic z ciężkimi botkami.









fot by Madzia

bluza Topshop
bluzka Stradivarius
spodenki River Island
buty Bagatt
naszyjnik Stradivarius
bransoletki no name

25 komentarzy:

  1. jak zwykle fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez bardzo lubię połączenie spodenek lub spódnic z botkami, choć sama nie przełamałam się żeby się tak nosić :D Aczkolwiek lubię patrzeć na takie stylizacje. Może w końcu się zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie na nasze nieszczęście pogoda nie dopisuje...
    zapraszam do mnie!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :)
    PS. Przepraszam, że zapytam, czy Ty przypadkiem nie jesteś z Siedlec ? Bo budynki przypominają mi UPH w Siedlcach wydział Humanistyczny i bibliotekę:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza sie :D a skąd znasz te okolice?

      Usuń
    2. Studiuje tam :) Właśnie na wydziale humanistycznym plastykę na 3 roku :) A Ty jesteś z Siedlec, studiujesz tam czy byłaś tam po prostu akurat ? :)

      Usuń
    3. Mieszkam tutaj, ale studiowałam w Lublinie :D może kiedyś na siebie wpadniemy :D

      Usuń
    4. O proszę, często bywam w Lublinie, ponieważ jestem z Puław, więc mam bliziutko :) Chętnie się spotkam w wolnej chwili na kawkę :)

      Usuń
    5. bardzo chętnie, ale pewnie prędzej to nastąpi w Siedlcach, bo w Lublinie bywam rzadko :)

      Usuń
    6. Pewnie, chodziło mi również bardziej o Siedlce :)

      Usuń
  6. moją ulubioną bluzą jest właśnie czarna z białym zamkiem! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała chude nogi, to byłaby moja stylówa. A że nie mam, to nie jest. ;P NAJS, LUBIĘ TO!

    Kamisiowo

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne wasz włosy i wgl świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam sposób w jaki zestawiasz ze sobą ciuchy, masz do tego niesamowite wyczucie:) szorty bardzo mi się podobają, świetnie to wszystko razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem fanką Twojego stylu i urody!:) jesteś piękna i zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ :)) BARDZO ŁADNE SZORTY CHOCIAŻ JAK NA MNIE DUUŻO ZA KRÓTKIE :)) TAK CZY INACZEJ ŁADNIE CI W NICH.. I OGÓLNIE FAJNY ZESTAW...

    I PIĘKNA MODELKA :)))

    POZDROWIENIA Z 3CITY :))

    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne zdjęcia! bardzo podobają mi się szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubolewam nad tym ,że pogoda się popsuła. Wyglądasz rewelacyjnie, te połączenie stylu sportowego z eleganckim( spodenki) bardzo mi się spodobało <3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje Wam bardzo! Ciesze się, że się Wam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Me encantan los shorts!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  16. no mnie niestety rozłożyło przez noaszenie szortów w tą pogodę, grr. A Ty wyglądasz jak zawsze pięknie, świetne spodenki i buty rewelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo w moim stylu :) Super :)
    Zapraszam do siebie http://msmoniquefashion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń