środa, 23 października 2013

plisy


Plisowana spódniczka zawsze kojarzyła mi się z prostym mundurkiem szkolnym. Kiedy zobaczyłam wersję skórzaną od razu mnie zauroczyła. Zachowawczą długość przełamuje materiał. Nadaje charakteru. W dzisiejszym poście pojawił się również mój ulubiony krój koszuli. Pasuje zarówno do spódnicy z wyższym stanem, jak i biodrówek. Do wyboru był również model z beżowymi akcentami. Jako blondynka wyraźniej czuje się w ciemniejszych kolorach dlatego wybrałam tę wersję. Bardzo lubię proste, jednolite stylizacje, ale nasza piękna jesień zainspirowała mnie do kolorowego akcentu w postaci torebki.  


fot. by Julka

koszula Mango
spódnica Mohito
buty Gucci
torebka Simple
naszyjnik asos.com

18 komentarzy:

  1. Masz idealne nogi do tej spódnicy! Piękny klimacik:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie kolorów i faktur Kasiu <3 Jestem Tobą oczywiście po raz kolejny i Twoją stylizacją oczarowana ;) Mega pozytywny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste buty! Jestem w nich totalnie zakochana już od wcześniejszych postów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wybór spódnicy. Jest rewelacyjna! Sama nosiłam się z zamiarem kupna takiej samej, ale do swojego wzrostu muszę wybrać nieco krótszą. Ty za to prezentujesz się w niej idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takim cackiem plisowanym jeszcze nie miałam do czynienia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spódnica:) pozdrawiam z Gorzowa

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula z aktualnej kolekcji? mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze taka elegancka:) A może jakiś post dla szarych zwykłych ludzi np. stylizacja sportowa lub na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta stylizacja jest elegancka, ale publikowalam wiele codziennych zestawów :) na pewno sie jeszcze pojawia.

      Usuń
    2. Myślę, że akurat na tym blogu jest bardzo zdrowa równowaga stylu i każdy może znaleźć coś dla siebie. Wystarczy cofnąć się do kilku poprzednich postów:
      http://actlikeareallady.blogspot.com/2013/10/hello-autumn_14.html
      http://actlikeareallady.blogspot.com/2013/09/glam-rock.html
      http://actlikeareallady.blogspot.com/2013/09/aint-laurent.html
      http://actlikeareallady.blogspot.com/2013/09/pink-beanie.html
      http://actlikeareallady.blogspot.com/2013/10/parka.html
      Jednak czepliwych nie brakuje ;))

      Usuń
  9. Śliczne sa te szpilki :) Tez jestem w nich zakochana od kilku postow, calosc rowniez urocza i to jesienne tlo <3
    Kika

    OdpowiedzUsuń
  10. Szpileczki wymiataję <3 cały zestaw bardzo udany,a spódnicę bym Ci skradła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoim dużym atutem są nogi! pewnie jesteś wysoka dlatego fajnie wygląda ta kreacja.
    tylko nie obraź się co do uwagi dot. włosów. ostatnio wyglądają trochę słabo a włosy to twój główny atut. pozdrawiam marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, słabo wyglądają i nie chcą mi sie układać. Jestem już zapisana do fryzjera, zamierzam je skrócić :))

      Usuń